Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
24 april 2020 in Enschede Joe Satriani.
Groeten van 'speulmenneke'.
"I guess I'm dumb because I know I ain't smart, but deep down inside I gotta Rock and Roll heart". (Lou Reed)
2 weekends achter elkaar naar Jadis (engelse prog) geweest:
Zoetermeer
Rüsselsheim
Reichenbach
Wolverhampton
Wakefield
Southampton
London
Afgelopen zaterdag Ruben Hoeke gezien. Gezellig concert met een mooi stuk instrumentaal erbij. Niet alleen Ruben speelt goed, bas en drum zorgen voor een heerlijke basis en de zang is geweldig.
Afgelopen vrijdag Dilemma gezien in de band. Zanger was er niet bij vanwege familieomstandigheden en Wudstik viel in. Goede progband, en na afloop maar gelijk de nieuwe cd (2e cd in 26 jaar tijd) gekocht.
Aftershow werd verzorgd door Flying Colors... just kidding. Ook dat was geweldig. Steve Morse heeft zo'n eigen sound en die vind ik zo fijn klinken. Hele band is goed, dus was eigenlijk bij voorbaat al een geslaagd concert. Gelukkig veel ouder werk en de goede nummers van de 3e cd. Die cd vind ik over het algemeen wat minder dan de vorige 2, maar nog steeds een dijk van een plaat.
Zaterdag was ik bij de Christmas bash van IQ in de boerderij, ook wel eens fijn dat ik met 55 jr een van de jongere aanwezigen was...Kende de band niet goed maar een fijne Genesis, Pink Floyd 2.0 zeg maar. voorprogramma was eigenlijk het spectaculairst. een vent Pete Jones in zijn eentje op een piano the Musical box van Genesis zat te doen. hier zit hij op zijn gitaar: muisstil in die zaal!
Mwa...
Gisteren bij Floor Jansen in Tivoli geweest. Mooie ingetogen show. Gitaar had van mij wel wat harder in de mix gemogen, maar er zat natuurlijk ook de Beste-Zangers-publiek bij (heb ik ook gevolgd, maar dat deed ik omdat Floor mee deed).
Leuke show, en wat een geweldige zangeres is het toch.
Eigenlijk best wel apart dat Floor nu met die Beste Zangers begeleidingsband speelt. Zag al online op YouTube dat voorbijkomen maar er kleeft toch een Nick & Simon sausje aan die band.
Allemaal erg gladjes en braafjes. Wel goed en Marcel Fissler kan absoluut mooi gitaar spelen, maar ik hoor Floor toch liever met een ronkende metal band erbij.
Geweldige zangeres dat wel 👌
Favorieten/bladwijzers