Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 467

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ook flauw natuurljk. Onderricht is een andere tak van sport dan uitvoerend of scheppend, net zoals je een instructeur niet kan nadragen dat ie geen auto's bouwt.
    Zolang ie maar weet hoe het werkt.
    Je zegt het, andere tak van sport. Maar de één (onderrichtend) mag blijkbaar wel de ander (uitvoerend) continu de maat nemen over gebrek aan creativiteit ('scheppend' zoals je benoemd) terwijl ze zelf daar ook niet mee bezig zijn. Gelijke monniken dan, vriend. Niks flauw dus. Calling it as it is.
    Leuk dat je misschien ook zelf muziek schrijft enzo (doe ik ook...je zou m'n home-studio moeten zien joh), maar jullie blijven maar voorbij gaan aan het herhaaldelijk herkauwen van de anti-tribute mening in een tribute-topic. Daar ben ik op een gegeven moment klaar mee. En dan kom jij aan met een 'Rustig' op mijn valide vergelijking richting bijv. wielrennen? Ga fietsen. /no pun intended.

Mocht je 24 Februari in Burgum (Friesland) zijn, kun je me zien optreden. Ja, met covers ja. En daar betalen mensen voor ja. Voor m'n hobby.
    Laatst gewijzigd door Speeddemon; 15 februari 2024 om 20:56
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten