Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
Rustig!
Je mag kritiek leveren maar niet iedereen? en enkel in de daartoe bestemde vakjes?
Dan snap je mijn punt niet. Dit is geen algemeen chat topic, maar een topic specifiek over tribute bands.
Dus je vind je eigen mening dusdanig belangrijk dat je dan wel zo'n topic komt binnenrollen om dan continu te schermen met termen als 'muzikale armoede'. Afkomstig van? O.a. een gitaarleraar. Ja, want dát is het toppunt van creatieve muzikaliteit!

En don't get me wrong, ik heb een Bachelor of Music op zak (zat in de klas met de bassist (Arn) van Fortunate Sons...), zelf een aantal jaar gitaarles gegeven, dus ken 't klappen van de zweep echt wel, maar om dan uitvoerende muzikanten, die toevallig er plezier in hebben hun helden te proberen te evenaren een beetje af te serveren als wannabe's enzo...tja, houdoe en bedankt kul!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
Voor- & afkeur is min of meer de hele pointe van een show met jury,
carry on!
Eens, maar wanneer ineens opvallend de kwaliteit ineens met magere 7-s beoordeeld wordt, voorzien van kul-argumentatie, dan val je wat mij betreft -en blijkbaar hier velen met mij- door de mand als jury.