Net even aangesloten en uitgeprobeerd, moet zeggen dat het eureka-gevoel nog niet echt door komt.

Als ik het pedaal via mijn Saffire geluidskaart aan sluit heb ik het gevoel dat het overall geluid aan de boomy en dunne kant is. Maar er zit ook iets niet goed want als ik de tonex app erbij open dan krijg ik heel veel bijgeluiden en ruisch, dus daar zit iets niet goed. Vermoed dat de app niet puur als librarian werkt maar ook in de geluidsketen zit.

De cleane tot mid gain modellen klinken tot nog toe het lekkerst. Ligt het aan mij of is de gain bij de meeste heavy amps echt idioot hoog? Valt me op YouTube ook vaak op dat mensen een hoeveelheid gain in draaien waarbij bij mij alles verzuipt. En dan speel ik met paf-achtige humbuckers, ben al op dunnere snaren over gestapt (. 010 ipv 011). Ik zal wel oud worden 😅

Afijn, moet zo weg dus vanavond verder kijken, eerst de problemen maar eens oplossen. Ik vergelijk natuurlijk met mijn Bluguitar Iridium, waar ik zowel wat betreft geluid maar ook bedieningsgemak erg blij mee ben. Maar ja, als de tonex niet beter werkt voor mij heeft het ook weinig nut natuurlijk. We zullen zien, wordt vervolgd.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk