Ik ben weer met de ToneX aan het spelen en verkennen na een poos met andere dingen bezig te zijn geweest.
Afgelopen week een cover opgenomen van Intro van Bad Brains. Bas en gitaar zijn met het ToneX pedaal opgenomen. De gitaar door een JMP 2203 capture met een V-Type IR. Ik gebruik voornamelijk captures zonder cab, omdat een hoop daarvan toch minder zijn omdat de meeste mensen niet over spullen en kennis beschikken om een cab goed op te nemen. Voor de bas heb ik een capture van het signature pedaal van DuG Pinnick door Tech21 gebruikt waar ik erg blij van werd.

Klik