Met btw zit je toch gewoon rond €480? Ik twijfel nog... zoals je op TGP kunt lezen, zit er geen fx-loop op of gebalanceerde uitgang. Ik heb mijn Kemper Stage wel alvast verkocht maar ben nog erg blij met de Helix. Zeker na de laatste update met verbeterde cabs. Voor optredens vind ik het al minder geschikt omdat er altijd nog wat bij moet zoals een multi-fx, pedaaltjes en een DI. De Helix is alles in 1 en heeft de beste user interface wat mij betreft. Met de ToneX pedal zul je dan weer met midi moeten aanmodderen en daar pas ik voor.