Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
Ik vond in tegenstelling tot de meesten de periode met Sammy Hagar de sterkste periode van Van Halen.
Die Balance Tour was echt heel sterk live en de mannen in absolute topvorm:

https://youtu.be/JwDcyYQpg6g

En Eddie speelde op die Music Man, had hem begin deze eeuw bijna gekocht maar knapte af op die Floyd. Speelde en klonk wel zalig dat ding ��
Wat is er nu weer mis met een Floyd.....??