Jim White op 25 maart in Tivoli Vredenburg.
Jim White op 25 maart in Tivoli Vredenburg.
Saxon 5 maart Doornroosje Nijmegen.
Laatste keer dat ik ze zag was in 1984 in De Vereeniging in Nijmegen.
Vet, ik had ze graag op das oktober metalfest gezien, maar hun show was gecanceld, jammer.
Diamond head? Vet! Dat wordt een goed avondje![]()
Afgelopen zaterdag naar Magoria - JtR1888 geweest. Een rock/metal-opera geschreven door Mark Bogert (van Knight Area). Was erg goed, uiteraard geweldig gitaarspel, ook door Bart Hennephof. Band plus cast waren top.
Gisteren bij Devin Townsend geweest. Naast zijn supermooie gitaar (een regenboog-gekleurde Framus, met lampjes!!!) was ook de rest van de show zeer goed. Vette riffs, hoewel het begin van de show wat rustiger was. En wat heeft die man een indrukwekkende stem.
Voorprogramma werd verzorgd door Haken. Muzikaal zeer goed, zang vind ik live wat minder. Maar een goede opwarmer voor Devin.
En vanavond opnieuw naar Tilburg, voor The Waterboys.
Afgelopen vrijdag naar Greta van Fleet geweest. Jaja... led zeppelin 2 inderdaad... die kennen we inmiddels. Maar het was echt heel goed. Ik was huiverig voor de stem van de zanger, dat kon of heel goed gaan of heel erg ernaast. Maar dat zat er zuiver op. Het enige wat ik aan te merken heb is dat de 'lsd-jams' misschien net iets te lang duurde af en toe.
Vanavond naar rival sons in 013.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Devin is echt prettig gestoord. Geluid van de zangeres had van mij wat harder gemogen.
En die gitaar, die wil ik ook. Ik verkoop wel 2 nieren.
Waterboys gisteravond waren ook erg goed. Totaal andere stijl. Meer rock met folk/country. Ik was bang voor de stem van Mike Scott, maar die klinkt nog steeds goed. Gitaartechnisch misschien wat minder, hoewel, als alles zo rustig is valt een foutje des te meer op.
Toetsenist van de band heeft bij vele blueslegendes en dergelijke meegespeeld. En ook bij Survivor.
Favorieten/bladwijzers