Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1687 van 1797 EersteEerste ... 687118715871637167716851686168716881689169717371787 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.861 t/m 16.870 van 17961
    Senior Member

Standaard

Maar 15 euro onder de vraagprijs, ik heb het wel eens zouter meegemaakt.

Senior Member

Standaard

Ik ook. Maar het is echt product-gerelateerd. Zal wel komen omdat het hele muziekinstrumenten wereldje een beetje verzadigd is.
    "Meten is weten, gissen is missen"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Maar 15 euro onder de vraagprijs, ik heb het wel eens zouter meegemaakt.
    yup
    ik heb vandaag 125 euro onder de vraagprijs geboden

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    ik heb vandaag 125 euro onder de vraagprijs geboden
    Bezig met huis kopen?

Standaard

Uhu
    Er is een benedenwoning in een leuke amsterdamse buurt vrijgekomen
    Wink wink geintje............

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Uhu
    Er is een benedenwoning in een leuke amsterdamse buurt vrijgekomen
    Wink wink geintje............
    En het is op de Wallen?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Voor 30 nog steeds een prachtige deal. De helft bieden is dan echt schaamteloos. Wat voor een kut pauper ben je dan zeg?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    noord afrikaan, oostblokker, of Drent zou mij niks verbazen, ik maak dit altijd mee op rommelmarkten bieden maximaal de helft en vaak niet eens een kwart ik verkoop horloges op de rommelmarkt voor 3 euro per stuk en 2 voor 5 allemaal werkend en lopend, hoe vaak er 50 cent wordt geboden dat is niet meer bij te houden.
    mijn ervaring is hoe dichter de persoon die dit doet bij de duitse grens woont des te erger ze zijn, begrijp ik niks van want duitsers dingen eigenlijk nooit af, zou dus andersom moeten zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    noord afrikaan, oostblokker, of Drent zou mij niks verbazen, ik maak dit altijd mee op rommelmarkten bieden maximaal de helft en vaak niet eens een kwart ik verkoop horloges op de rommelmarkt voor 3 euro per stuk en 2 voor 5 allemaal werkend en lopend, hoe vaak er 50 cent wordt geboden dat is niet meer bij te houden.
    mijn ervaring is hoe dichter de persoon die dit doet bij de duitse grens woont des te erger ze zijn, begrijp ik niks van want duitsers dingen eigenlijk nooit af, zou dus andersom moeten zijn.
    goed weer eens wat van je te lezen Wietse!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    Die bandentrappers komen van alle kanten hoor! Had een motorfietsje te koop staan en kreeg de klacht dat er een haast onzichtbaar deukje in de tank zat en de originele uitlaten niet origineel waren. Of een keurige VW Golf, waar ik 5.000 voor vroeg. krijg je een 'aanbieding' van 1.250 cash en dan komt 'ie 'm meteen halen. Of dat ik een garage in de buurt wist die 'm kon keuren (APK was nog geen week oud). Paar dagen later binnen 5 minuten verkocht voor 4.500, cash uiteraard

Senior Member

Standaard

Ik ben zo ongeveer aan de Duitse grens opgegroeid.
    Zag net even te kijken naar grafische kaarten. Iemand heeft op een website een foutje gemaakt geloof ik, een kaart van 170€ voor 24€. Gelijk maar twee besteld voor mijn kinderen.
    ALLES IS VERKOCHT!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten