Maar 15 euro onder de vraagprijs, ik heb het wel eens zouter meegemaakt.
Maar 15 euro onder de vraagprijs, ik heb het wel eens zouter meegemaakt.
Ik ook. Maar het is echt product-gerelateerd. Zal wel komen omdat het hele muziekinstrumenten wereldje een beetje verzadigd is.
"Meten is weten, gissen is missen"
Uhu
Er is een benedenwoning in een leuke amsterdamse buurt vrijgekomen
Wink wink geintje............
noord afrikaan, oostblokker, of Drent zou mij niks verbazen, ik maak dit altijd mee op rommelmarkten bieden maximaal de helft en vaak niet eens een kwart ik verkoop horloges op de rommelmarkt voor 3 euro per stuk en 2 voor 5 allemaal werkend en lopend, hoe vaak er 50 cent wordt geboden dat is niet meer bij te houden.
mijn ervaring is hoe dichter de persoon die dit doet bij de duitse grens woont des te erger ze zijn, begrijp ik niks van want duitsers dingen eigenlijk nooit af, zou dus andersom moeten zijn.
Die bandentrappers komen van alle kanten hoor! Had een motorfietsje te koop staan en kreeg de klacht dat er een haast onzichtbaar deukje in de tank zat en de originele uitlaten niet origineel waren. Of een keurige VW Golf, waar ik 5.000 voor vroeg. krijg je een 'aanbieding' van 1.250 cash en dan komt 'ie 'm meteen halen. Of dat ik een garage in de buurt wist die 'm kon keuren (APK was nog geen week oud). Paar dagen later binnen 5 minuten verkocht voor 4.500, cash uiteraard![]()
Ik ben zo ongeveer aan de Duitse grens opgegroeid.![]()
Zag net even te kijken naar grafische kaarten. Iemand heeft op een website een foutje gemaakt geloof ik, een kaart van 170€ voor 24€. Gelijk maar twee besteld voor mijn kinderen.![]()
ALLES IS VERKOCHT!
Favorieten/bladwijzers