Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Voor tweedehands is die aardig duur nog. Klopt inderdaad ja, maar wie weet neemt die verkoper wel een bod aan van bijvoorbeeld 200E. Dan lijkt dit mij wel een goede deal. (voor alle duidelijkheid, dit ben ik niet hoor)
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers