Zo vaag vond ik het eigenlijk niet hoor. Het ging over mengtafel voor een PA en dan kan je best een matig drumstel wat oppeppen met de juiste instellingen.
Maar ik heb het idee dat er ergens een memo is rondgegaan waarin is verteld dat we moeten zeiken op alles wat Erik post.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers