Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
Ik snap wel wat Erik bedoelt. Hij drukt zich wat vaag uit. Als je een drumstel hoort over een goed PA en je vergelijkt dat met hoe het drumsteletje akoestisch klinkt, dan hoor je ineens een klein drumstelletje.

Ik heb eens een band gedaan over een PA met per kant 24 basbins, dat is echt kicken. De kick lijkt onweer en de snare maakt kanonschoten.
Zo vaag vond ik het eigenlijk niet hoor. Het ging over mengtafel voor een PA en dan kan je best een matig drumstel wat oppeppen met de juiste instellingen.
Maar ik heb het idee dat er ergens een memo is rondgegaan waarin is verteld dat we moeten zeiken op alles wat Erik post.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk