Gisteren naar Greg Howe geweest in Tilburg. Kleine gig voor 50 man. Was te gek!
Gisteren naar Greg Howe geweest in Tilburg. Kleine gig voor 50 man. Was te gek!
Ok, ik ga niet naar Tool en niet naar Rammstein. Kutopkopers.
Ah, nu snap ik deze post. Je had er dus heen gewild maar je grijpt mis.
[opa vertelt] Ik heb Rammstein in 2004 (?) gezien en moest voor kaarten wel anderhalf uur in de rij buiten het postkantoor staan. Daar moet je nu niet aan denken, maar ik kwam toen wel met kaarten weer buiten[/opa vertelt]
"Meten is weten, gissen is missen"
2004 was Ahoy Rotterdam en ik stond bijna vooraan. Album 'Reise, Reise' was net uit en het was het concert zoals op de DVD live in Nimes staat (alleen dus locatie Ahoy). Was echt vet toen.
Wilde in 2009 (?) met de LIFAD tour nog eens gaan, maar dat was toen al niet meer te doen. Kreeg toen optie "plaats met mogelijk beperkt zicht" tegen vol tarief.
"Meten is weten, gissen is missen"
Eerst in februari naar Mastodon, met Kvelertak in het voorprogramma, in de 013. Eigenlijk ga ik meer voor Kvelertak, gezien ik Mastodon inmiddels drie keer gezien heb, waaronder de laatste keer dat ze in Nederland waren. En in mei naar Alice In Chains, ook in de 013. Een hoop jeugdsentiment en toch heb ik ze nog nooit live gezien. Eens moet de eerste keer zijn.
Die waren wel heel snel uitverkocht, begreep ik. Ik ga in april/mei naar Engeland en daar treedt ie ook op. Dus ik ga DT zien en horen in Birmingham.
Vanavond onverwachts naar Damian Wilson. Hij speelt acoustisch en of hij heel goed speelt weet ik niet, maar hij zingt in ieder geval geweldig.
Vrijdag nog naar Robby Valentine.
Zaterdag ook nog naar Marcel Coenen (en die speelt zeker heel goed).
23-11 in Melkweg gaat pappie los:
Om te vieren dat Shane McGowan nog onder ons is..
Mwa...
Favorieten/bladwijzers