Welk formaat heeft die speaker? 12”? Dan zou ik denk ik iets Deluxe-achtigs willen hebben, kan je ook nog het podium mee op in niet al te luide situaties.
12 inch inderdaad , ik denk aan een vibro-Champ , word een thuis versterker , de kast indeling is ook niet praktisch voor een grotere versterker .
Favorieten/bladwijzers