Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Ja gave kast zeg! Goeie old school vibe! Verdient zeker een ampje erin! Ik weet nog niet wat ik er precies mee ga doen ; zo laten of een kek jaren 50 kleurtje. Zal iets van een 5 water worden , champ ofzo.
www.noordergitaardag.nl
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers