Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
Leuk project , ik heb nog een kast van een jaren 50 filmprojector , ga ik ook nog een versterker voor bouwen.
Ja gave kast zeg! Goeie old school vibe! Verdient zeker een ampje erin!