Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Leuk project , ik heb nog een kast van een jaren 50 filmprojector , ga ik ook nog een versterker voor bouwen. Ja gave kast zeg! Goeie old school vibe! Verdient zeker een ampje erin!
Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers