Daarna is het een kwestie van je ingangsignaal langs elke trap volgen.
Heb je iets wat een toon genereert? (goedkope chines gen of een synth desnoods?)
Heb je een scoop? - anders met een oud gitaarsnoertje en een meetpennetje (en een C-tje in serie) een signaal volger in elkaar zetten. Prik je met de jack in je amp en met de meetpen tegen de uitgang van elke trap. Het C-tje is er om eventuele gelijkspanning uit je amp te houden.
Als we weten waar het signaal stopt of danig zwakker wordt, kunnen we verder redeneren. Zonder meten zit je tijd te verdoen.



Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers