-
16 januari 2018, 18:40
#27
Heeft dat dan nog "nut" als je een hoogspanning buis voed met lage spanning?
Ik bedoel, levert dat functioneel iets op, of is het meer marketing, zodat er in ieder geval een buis in zit?
Voor een leek als mijzelf klinkt het als een auto die normaal op euro 98 rijd, voltanken met afwaswater waar de frietpan in uitgewassen is, of zoiets.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers