Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Zeker niet het hele draadje gelezen Dennis? ;-) Kwalitatief Uitermate Teleurstellend Heb even de tabbladen gemist, en inderdaad, blijkbaar niet het hele draadje gelezen. Het is nog vroeg in het jaar......
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers