Van stereo steek naar XLR is bedoeld om het symmetrisch te houden. Je kunt solderen tot je een ons weegt, maar een mono kanaal blijft mono. Van stereo steek naar 2 keer mono steek (Y split) levert wel stereo om, mits je bron stereo is. Je signaal is dan asymmetrisch, hoeft niet erg te zijn, de kabellengte zal niet groot zijn, toch?





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers