Ik ga nogsteeds uit van je post dat jullie band op de monitor mixer van jullie binnen komt. En dat jullie een split naar FOH hebben gecreëerd. In dat geval is het simpel.

Gitaar-- gt100 -- 2 x DI -- xlr naar FOH en split naar monitor mixer. Pak de L/R uitgang voor jou stereo koptelefoon versterker en je kan alles wat binnenkomt zelf mixen en plaatsen in een stereo beeld. De andere bandleden spelen mono dus kunnen op een Aux.

Als de rest van de band niet op jullie mixer binnen komt dan werkt dit niet. Tenzij.....

.... jullie FOH m/v de bandleden over een (mono) aux naar je monitor mixer stuurt. Dat zou dan alleen nodig zijn voor de muzikanten die niet op jou mixer zitten.