Ik begrijp niet helemaal waarom je de hoofdtelefoon uitgang van de GT gaat gebruiken en niet een split van je line-out.

Heb je trouwens al gekeken of het beide gelijktijdig kan? Ik ken de GT niet goed genoeg maar ik weet dat sommige apparaten de line uitgangen op mute gooien als de koptelefoon uitgang wordt gebruikt.