Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
1) Dat hoor ik toch niet.
2) Die weer wel, maar de kwaliteit van "slechte" converters is anno 2017 wel een stuk beter dan de "goede" van vroeger.
3) Dat lijkt me wel weer leuk!
1) Dat zal je nog verbazen :-)
2) Ik verwacht eerlijk gezegd geen high-end convertors in de Mooer of Nux IR loaders.
3) Thuis gebruik ik vaak een twee microfoon opstelling, dus bijvoorbeeld een SM57 met een Royer 121. Deze blend ik dan samen tot de sound die ik wil horen. Soms ook twee verschillende cabs. Maar dit vraagt extra rekenkracht maar zeker niet onmogelijk lijkt mij. Ik hoop op Strymon maar weet niet of die zich hier aan gaan wagen :-)