Klopt, maar het is gewoon een pc van een jaar of 2 oud met een i7 processor blabla en zo.
En aangezien het sinds de laatste windows update echt ruk is, kan het ook nog een driver/firewall/whatever probleem zijn (ook omdat mijn geluid even wegvalt bij het wisselen van venster).
Crap, ik moet gewoon iets van modelling in een hardware jasje aanschaffen; ik wil gewoon spelen, niet eindeloos systeembeheerdertje proberen te spelen.![]()




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers