Als het alleen aan de interface lag, dan had ik nu nog steeds een enigszins werkbare latency moeten hebben
Ik kan het denk ik niet meten, maar volgens mj zit ik -gevoelsmatig- zo tussen de 100-150ms of zo.
En ook drop-outs soms.
Of mijn interface is aan het doodgaan, kan ook nog natuurlijk.