Ah, niks veranderd hier zie ik
Ben ook de laatste tijd ook nauwelijks meer actief. Wil niet per se een schuldigen aanwijzen, maar er wordt wel heel vaak dezelfde plaat afgespeeld en daar gaat de lol op een gegeven moment wel van af. Of dat nu gaat om een veganist of iemand die eens in de zoveel tijd ieder topic vol gooit met poep en pis grappen (en er op een gegeven moment behoorlijk wat schijn van had een dubbelaccount te zijn).
Je kan wel wel één iemand negeren, maar als iemand een sleutelrol speelt in praktisch iedere discussie krijg je linksom of rechtsom toch veel van dat gedoe mee. Tenzij je dus inderdaad iedereen negeert die daar een rol in speelt, maar dan scheelt dat feitelijk niet veel met wegblijven.
Zelf heb ik nu weer ff een paar actuele onderwerpen waarvoor ik dan weer even kom, en als ik er dan toch ben check ik ff wat andere dingetjes, maar de off-topic boeit me eigenlijk helemaal niet meer. Wel zonde, in mijn relatief korte tijd toch wel wat vaste gasten zien vertrekken danwel drastisch zien minderen.
Ik heb niks tegen Brad. Dat had ik overigens wel, met als hoogtepunt dat hij me, mn. tijdens zijn ban hier, via een ander forum middels privéberichten lastig ging vallen om alsnog zijn gelijk te halen en te laten merken dat hij nog kon meelezen. Sinds zijn terugkeer valt het volgens mij wel mee. Desondanks is het wel wat vermoeiend hoe elke discussie waarmee hij zich bemoeit hetzelfde verloop krijgt, maar eerlijk is eerlijk; dat komt ook niet alleen door hem.
Maarrrrr....... als je ziet dat de sfeer en/of het aantal gebruikers blijkbaar nogal negatieve invloed ondervindt door de aanwezigheid van één specifiek persoon lijkt mij niet zo moeilijk te bepalen wat wijsheid is.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers