"Vroeger was alles beter boehoeh"
![]()
Er zijn nog genoeg oefenruimtes, volgens mij nog net zoveel bandjes, who cares dat je er niet betaald voor krijgt, ik zie de alleen maar steeds beter wordende nieuwe lichting de sterren van de hemel spelen, opnemen, mixen en uitbrengen, life is peachy! En dat uit de mond van een raspessimist.



Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers