-
Het is sowieso de bedoeling om 'm live te gebruiken en rechtstreeks in de PA te prikken.
Micro en in ear zou ik er ook over sturen zodat alles makkelijk te bedienen is.
Bedoeling is hoofdzakelijk om het gesleur met versterker te beperken en zoveel mogelijk plaats op het podium vrij te houden voor mijn choreografiën 😂.
De IR's zullen dus vrij belangrijk zijn. Ik veronderstel dat er op het www wel goeie te vinden zijn.
Wat het scherm betreft, daar ben ik absoluut niet bang van. Hij zit normaal netjes in een flightcase en de kans dat ik er tijdens een optreden iets op zou laten vallen is zo goed als nihil.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers