Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
Ik vind dat je iedere fx of amp sim of whatever met een uurtje of 2 max echt wel moet kunnen beoordelen hoor. Zoals in "is dit in voor mij ofnie".
dat valt vies tegen met de Helix, er is een steep learning curve en als echte vent weiger ik om gebruiksaanwijzingen te lezen dus is het vooral veel uitproberen en dan ben je zo meer dan 2 uur verder
de eerste keer dat ik hem hoorde was met koptelefoon en ik was aangenaam verrast door het geluid, toen ik hem thuis uitprobeerde was ik echter nogal teleurgesteld door het matige geluid over de amp (dus capsims uitzetten, amp uitzetten, in de effectloop gooien etc en dan weer opnieuw beginnen
als ik alleen 2 uur had gehad dan was hij zo weer terug naar thomann gegaan maar nu is het een blijvertje