Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
Wij kunnen alleszins blind vertrouwen op onze geluidsman. Dat is niet het grote probleem.
Wat voor mij persoonlijk een probleem is is enerzijds het schrale geluid door m'n in ears én anderzijds de combinatie met m'n GT100. Ik ben best tevreden met de geluiden die ik er uit kan halen (hoewel dat volgens velen natuurlijk niet super is), maar ik heb voornamelijk last van volumeverschillen tussen de verschillende patches. En dat hoor ik niet of slecht door m'n in ears. Maar daar ging het in dit topic niet over... sorry!
Aha! Maar das een ander probleem. Dat zul je gewoon zelf moeten oplossen door een weekendje al je patches op gewenste ondelringe levels te brengen. (Hint: neem pauzes tussendoor en gebruik een digital VU meter ter referentie). Heb ik ook gedaan, is cruciaal! (Btw henb ook een GT100, prima genoeg voor live in de mix hoor, met wat gesleutel kun je er goede sounds uithalen, ook overstuurd)