Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 624 van 866 EersteEerste ... 124524574614622623624625626634674724 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.231 t/m 6.240 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
    Ziet er niet podium-proof uit die gele simulator en de tulp aansluiting...

Maar als je thuis geen podium hebt maakt dat eigenlijk niks uit.

Banned

Standaard

Zo is het Dennis , mocht ik toch weer eens gaan optreden dan zorg ik dat alles podium proof is . Geweldig apparaat overigens die ME 5 wat klank betreft

En ook nog eens programmeerbaar
    Laatst gewijzigd door Brad; 13 september 2016 om 22:09

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Kom op Brad!

Bespaar ons die meuk.

Disclaimer: Ik had ook niks kunnen zeggen, maar iemand moet het doen toch? Goeiedag hé!

Ik vind het wel interessant om te weten welke pedalen iemand gebruikt, zoals Brad. Minder interessant vind ik wat ene Henri H daarvan vindt. Ik ben in staat mijn eigen oordeel te vormen, bedankt. Misschien kan Henri H dit soort commentaren beter achterwege laten in de toekomst. Het is per slot van rekening niet echt constructief, beste Henri.
    Laatst gewijzigd door Zonno; 15 september 2016 om 00:36

Senior Member

Standaard

Als je graag constructief wil zijn, post je board zou ik zeggen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Als je graag constructief wil zijn, post je board zou ik zeggen.
    Ok ik ga de uitdaging aan. Ik heb helaas even geen recente foto van mijn pedalboard. Trouwens, ik heb niet één pedalboard, ik gebruik er twee. Het rechter pedalboard is mijn drive/filter/pitch-pedalboard. Het linker pedalboard is stereo. Dat is mijn modulation/delay/reverb board en gaat naar twee versterkers.

Ik gebruik er twee ipv een, want dat is makkelijker te vervoeren. Ik ga op de fiets naar mijn repetities. Elk pedalboard past in één fietstas. Mensen zullen mij voor gek verklaren.

De foto's zijn verouderd. De PSM-5 is vervangen door een LS-2, maar een echte loop-master loopswitcher komt er aan. De OD-3 is vervangen door een OD-1X. De Super Pulsar is vervangen door een Source Audio Vertigo. De DS-2 is vervangen door een Metal Zone. De Mooer Mod Factory is vervangen door een Funky Monkey. De Ditto Looper is vervangen door de Line 6 M5. De TC Corona is vervangen door de Strymon Ola. De Mooer Reecho is uitgefaseerd.

Ik maak altijd een ontwerp en ik ben bijna zover dat het onderstaande ontwerp is gerealiseerd. Ik moet alleen een loop-switcher ontvangen voor het rechter pedalboard, en de LA Lady en een stereo loopswitcher (custom) voor het linker pedalboard bestellen.

PS: Momenteel worden beide pedalboards gevoed door elk een Voodoo Lab 4x4, maar ik ga het daarmee niet redden voor het linkerboard als ik alles op een aparte uitgang wil aansluiten, dus ik zit te wachten op de Strymon Zuma.
    Laatst gewijzigd door Zonno; 16 september 2016 om 00:53

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zonno Bekijk bericht
    Ok ik ga de uitdaging aan. Ik heb helaas even geen recente foto van mijn pedalboard. Trouwens, ik heb niet één pedalboard, ik gebruik er twee. Het rechter pedalboard is mijn drive/filter/pitch-pedalboard. Het linker pedalboard is stereo. Dat is mijn modulation/delay/reverb board en gaat naar twee versterkers.

Vet onder de indruk!

Ik gebruik er twee ipv een, want dat is makkelijker te vervoeren. Ik ga op de fiets naar mijn repetities. Elk pedalboard past in één fietstas. Mensen zullen mij voor gek verklaren.

Edit: En wat voor je muziek speel je met dit prachtigs?

De foto's zijn verouderd. De PSM-5 is vervangen door een LS-2, maar een echte loop-master loopswitcher komt er aan. De OD-3 is vervangen door een OD-1X. De Super Pulsar is vervangen door een Source Audio Vertigo. De DS-2 is vervangen door een Metal Zone. De Mooer Mod Factory is vervangen door een Funky Monkey. De Ditto Looper is vervangen door de Line 6 M5. De TC Corona is vervangen door de Strymon Ola. De Mooer Reecho is uitgefaseerd.

Ik maak altijd een ontwerp en ik ben bijna zover dat het onderstaande ontwerp is gerealiseerd. Ik moet alleen een loop-switcher ontvangen voor het rechter pedalboard, en de LA Lady en een stereo loopswitcher (custom) voor het linker pedalboard bestellen.

PS: Momenteel worden beide pedalboards gevoed door elk een Voodoo Lab 4x4, maar ik ga het daarmee niet redden voor het linkerboard als ik alles op een aparte uitgang wil aansluiten, dus ik zit te wachten op de Strymon Zuma.
    Onder de indruk hoor. Ik zie je al gaan met die pedalboarden half uit de fietstassen, in iedere hand een combo en op je rug je gitaar.

Nee, zonder gekheid, ik vind je boardjes mooi en de overweging om het in tweeën te splitsen snap ik. Doe ik zelf ook omdat het dan in mijn 19 inch-kist past.
    Laatst gewijzigd door edje kadetje; 16 september 2016 om 08:03

Banned

Standaard

Mooie collectie Zonno , zo te zien gebruik jij ook een Metal zone en een PH 3 phaser net als ik

Senior Member

Standaard

Simpel, maar voor mij goed genoeg omdat ik toch voornamelijk clean speel.

Senior Member

Standaard

Handig, die settings op je pedaal!

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Handig, die settings op je pedaal!

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    Hoezo? +10 tekens

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten