Oorspronkelijk geplaatst door
Zonno
Ok ik ga de uitdaging aan. Ik heb helaas even geen recente foto van mijn pedalboard. Trouwens, ik heb niet één pedalboard, ik gebruik er twee. Het rechter pedalboard is mijn drive/filter/pitch-pedalboard. Het linker pedalboard is stereo. Dat is mijn modulation/delay/reverb board en gaat naar twee versterkers.
Vet onder de indruk!
Ik gebruik er twee ipv een, want dat is makkelijker te vervoeren. Ik ga op de fiets naar mijn repetities. Elk pedalboard past in één fietstas. Mensen zullen mij voor gek verklaren.
Edit: En wat voor je muziek speel je met dit prachtigs?
De foto's zijn verouderd. De PSM-5 is vervangen door een LS-2, maar een echte loop-master loopswitcher komt er aan. De OD-3 is vervangen door een OD-1X. De Super Pulsar is vervangen door een Source Audio Vertigo. De DS-2 is vervangen door een Metal Zone. De Mooer Mod Factory is vervangen door een Funky Monkey. De Ditto Looper is vervangen door de Line 6 M5. De TC Corona is vervangen door de Strymon Ola. De Mooer Reecho is uitgefaseerd.
Ik maak altijd een ontwerp en ik ben bijna zover dat het onderstaande ontwerp is gerealiseerd. Ik moet alleen een loop-switcher ontvangen voor het rechter pedalboard, en de LA Lady en een stereo loopswitcher (custom) voor het linker pedalboard bestellen.
PS: Momenteel worden beide pedalboards gevoed door elk een Voodoo Lab 4x4, maar ik ga het daarmee niet redden voor het linkerboard als ik alles op een aparte uitgang wil aansluiten, dus ik zit te wachten op de Strymon Zuma.
Favorieten/bladwijzers