Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 372

Discussie: De rapporteerknop

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Volgens mij wordt dat getal 100+ alleen door jou gebruikt? Ik zie al die klote rapportage voorbij komen, maar het zal de helft zijn.

Ik denk zelfs nog aan de conservatieve kant hiermee te zijn. Realiseer je dat dit al een jaar aan de gang is. En realiseer je dat 3/4 van de betrokkenen in dit topic nog geen posting hierin hebben gedaan. Dus wat jij als groepje omschrijft, dat is aanmerkelijk groter dan jij nu schetst.

Ik hoef je toch niet te herinneren aan de vele topics over veganisme, over sociale woningbouw, over rekeningen van nutsbedrijven, over digitaal versus analoog, over de Portugeese vertaling van het woord anus etc etc etc. Het is een enorme reeks van discussies die irritaties hebben opgeroepen omdat er als een kruisvaarder stellingen werden opgeworpen en verdedigd door steeds dezelfde persoon.

Lang niet al genoemde topics zullen aan de Mods gerapporteerd zijn, maar hebben wel bijgedragen tot de huidige visie. En dat vind ik heel wat genuanceerder dan hetgeen jij schetst.
    Laatst gewijzigd door Joost de Ruig; 14 augustus 2016 om 23:40

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten