Het was zeker een grap en ik stel daar een grap tegenover . Vervolgens duiken er een heleboel mensen op met allemaal flauwe op de man gerichte grappen
En dat van die Behringer dat is geen grapje , dat meen ik echt en ik heb dat ding ook echt in huis . Als je wilt kan ik er een geluidsvoorbeeld mee plaatsen
De reactie na het plaatje van jutter was de mijne en die ging allang niet meer over het betreffende pedaal uit de openingspost, maar over een Behringer chorus, omdat jij erover begon en brad er op voort borduurde. Daar ging ik inhoudelijk op in, waarom ik zeker niet dat pedaal zou aanschaffen. Ik gaf daarna een voorbeeld van een pedaal dat ik persoonlijk wel erg tof vind en voegde toe waarom. Help me even, wat moet daar fout zijn gegaan? Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien.
Ik ben geen heilig boontje maar ik kan geen topic bedenken waar je de schuld grotendeels op mij kunt schuiven . Wel heb ik hier en daar weleens scherpe kritiek geuit maar dat deed ik niet voor niks
Ik moet voor tienen nog even naar de supermarkt , tot schrijvens
Ik ben eigenlijk alleen maar op zoek naar Han's reactie over het gebruik van compressors bij opnames. Door al dit gedoe kan ik die niet meer vinden en ik ben wèl serieus.![]()
Zonder te overdrijven denk ik dat er meer dan 100 topics ontspoort zijn Brad, waarin jij op zijn minst een nadrukkelijke rol had. Als je daarvan niet één kan terughalen waarin je jezelf als aanleiding durft te benoemen, dan vind ik dat oprecht een gemiste kans. Jammer.....
Je begrijpt mijn bedoeling niet, ik heb een hele stapel Behringer 19"processoren die ik dagelijks gebruikte.
Maar het was voornamelijk deze zin die mij stoorde:
Dat is nergens voor nodig en daar roep je bepaalde reacties mee op.Maar ja , apparatuur snobs zullen er wel hun neus voor ophalen omdat het Behringer is
Als iedereen nou eens bij zichzelf ten rade gaat waarom zo'n topic is ontspoord en wat zijn eigen aandeel is, dan denk ik er over om het tijdelijk weer te openen, zodat iedereen kan zien waar het mis ging en wat zijn aandeel daarin is.
Ik kreeg binnen een uur drie rapportages en daar zitten wij echt niet op te wachten.
Favorieten/bladwijzers