Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 38 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 372

Discussie: De rapporteerknop

Senior Member

Standaard

En nu wordt het hier stil. Een spiegel is erg eng.

Ben wel erg benieuwd naar het antwoord op de vraag van Joost en Han.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Zoals ik zei was de eerste grap van jutter en die kun je leuk vinden of irritant, vervelend, onnodig, misplaatst of weetikveel, maar in mijn perceptie was het bedoeld als grap.

En daar reageer jij dan op met dit:

Ik vraag je beleefd om die quote heel goed te lezen, een keer of drie als je tijd hebt. En vertel mij dan wat je van zo'n reactie vindt en stel je daarbij voor dat zo'n reactie door iemand anders wordt gepost op een van jouw posten.

Het was zeker een grap en ik stel daar een grap tegenover . Vervolgens duiken er een heleboel mensen op met allemaal flauwe op de man gerichte grappen

En dat van die Behringer dat is geen grapje , dat meen ik echt en ik heb dat ding ook echt in huis . Als je wilt kan ik er een geluidsvoorbeeld mee plaatsen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Okay, ben ik het wel mee eens, maar het ging verderop ook al mis en vrij in het begin van het topic. Niet alleen Brad de schuld geven, maar ook jezelf afvragen wat (veel) beter had gekund.

Ik reageerde als eerste omdat ik het pedaaltje niets bizonders vind en verderop heb ik wat tips gegeven over hoe je voor heel weinig geld sublieme effecten kunt hebben.

Aan het eind van pagina 1 postte jutte een soort van traptoestel, geintje neem ik aan, maar daarna ging het pas goed mis. De vraag is: komt dat nou door jutter of komt dat door de reacties?

Zeg het maar.
    De reactie na het plaatje van jutter was de mijne en die ging allang niet meer over het betreffende pedaal uit de openingspost, maar over een Behringer chorus, omdat jij erover begon en brad er op voort borduurde. Daar ging ik inhoudelijk op in, waarom ik zeker niet dat pedaal zou aanschaffen. Ik gaf daarna een voorbeeld van een pedaal dat ik persoonlijk wel erg tof vind en voegde toe waarom. Help me even, wat moet daar fout zijn gegaan? Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Een oprechte vraag aan Brad: zijn er ontspoorde topics waarin jij (een deel) van de oorzaak aan jezelf durft toe te kennen? Want ook in deze discussie doe je werkelijk niets anders dan naar anderen wijzen......
    Ik ben geen heilig boontje maar ik kan geen topic bedenken waar je de schuld grotendeels op mij kunt schuiven . Wel heb ik hier en daar weleens scherpe kritiek geuit maar dat deed ik niet voor niks

Ik moet voor tienen nog even naar de supermarkt , tot schrijvens

Senior Member

Standaard

Ik ben eigenlijk alleen maar op zoek naar Han's reactie over het gebruik van compressors bij opnames. Door al dit gedoe kan ik die niet meer vinden en ik ben wèl serieus.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik ben geen heilig boontje maar ik kan geen topic bedenken waar je de schuld grotendeels op mij kunt schuiven . Wel heb ik hier en daar weleens scherpe kritiek geuit maar dat deed ik niet voor niks

Zonder te overdrijven denk ik dat er meer dan 100 topics ontspoort zijn Brad, waarin jij op zijn minst een nadrukkelijke rol had. Als je daarvan niet één kan terughalen waarin je jezelf als aanleiding durft te benoemen, dan vind ik dat oprecht een gemiste kans. Jammer.....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk alleen maar op zoek naar Han's reactie over het gebruik van compressors bij opnames. Door al dit gedoe kan ik die niet meer vinden en ik ben wèl serieus.
    Han......???

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Zonder te overdrijven denk ik dat er meer dan 100 topics ontspoort zijn Brad, waarin jij op zijn minst een nadrukkelijke rol had. Als je daarvan niet één kan terughalen waarin je jezelf als aanleiding durft te benoemen, dan vind ik dat oprecht een gemiste kans. Jammer.....
    Les 1; Brad heeft altijd gelijk en als ie dat niet heeft, dan heeft ie dat expres gedaan.

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Het was zeker een grap en ik stel daar een grap tegenover . Vervolgens duiken er een heleboel mensen op met allemaal flauwe op de man gerichte grappen

En dat van die Behringer dat is geen grapje , dat meen ik echt en ik heb dat ding ook echt in huis . Als je wilt kan ik er een geluidsvoorbeeld mee plaatsen
    Je begrijpt mijn bedoeling niet, ik heb een hele stapel Behringer 19"processoren die ik dagelijks gebruikte.
    Maar het was voornamelijk deze zin die mij stoorde:

Maar ja , apparatuur snobs zullen er wel hun neus voor ophalen omdat het Behringer is
    Dat is nergens voor nodig en daar roep je bepaalde reacties mee op.

Als iedereen nou eens bij zichzelf ten rade gaat waarom zo'n topic is ontspoord en wat zijn eigen aandeel is, dan denk ik er over om het tijdelijk weer te openen, zodat iedereen kan zien waar het mis ging en wat zijn aandeel daarin is.

Ik kreeg binnen een uur drie rapportages en daar zitten wij echt niet op te wachten.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Les 1; Brad heeft altijd gelijk en als ie dat niet heeft, dan heeft ie dat expres gedaan.
    Ik houd totaal niet van dit soort algemeenheden, maar ben bang dat het 100% klopt..... helaas.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten