Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Je duikt weer in details die niet ter zake doen. Wat is er zo bijzonder aan dat apparaat, wat jij niet bezit en niet meer gemaakt wordt, om daar enthousiast over te worden? Ik vind de klank erg mooi , diep en erg aanwezig op een mooie manier . Je kunt het er niet mee eens zijn , prima Laat het weten zoals sommigen dat ook hebben gedaan en laat het daarbij , ga niet zitten zieken
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers