Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
Naar mijn mening ging het mis toen een paar mensen gezamenlijk onnodige flauwe grappen gingen uithalen zoals wel vaker gebeurd

Ik kan mij herinneren dat Telerocker ook gereageerd heeft en die deed dat bijvoorbeeld wel op een correcte manier . Het is dat verschillende mensen in dat pick up topic het roerend met mij eens waren en dat ook uitgesproken hebben anders was het daar net zo gelopen vrees ik
Zoals ik zei was de eerste grap van jutter en die kun je leuk vinden of irritant, vervelend, onnodig, misplaatst of weetikveel, maar in mijn perceptie was het bedoeld als grap.

En daar reageer jij dan op met dit:

Nee , zo wekken bij jou in de buurt elektriciteit op daar krijg je geen choruseffect mee , wel vervelend dat je moet stoppen met televisie kijken als je voet lam is

Die chorus van Behringer is overigens een prima chorus , uitstekend om erbij te hebben . Een mooi warm geluid wanneer je hem goed afsteld

Die gebruik ik weleens bij opnames

Maar ja , apparatuur snobs zullen er wel hun neus voor ophalen omdat het Behringer is
Ik vraag je beleefd om die quote heel goed te lezen, een keer of drie als je tijd hebt. En vertel mij dan wat je van zo'n reactie vindt en stel je daarbij voor dat zo'n reactie door iemand anders wordt gepost op een van jouw posten.