-
14 augustus 2016, 18:32
#9
Kijk en dit krijg ik dan in m'n PM:
"Ware gezicht
Heb jij nu je ware gezicht laten zien Brum ? Ik had dus toch gelijk dat jij ook zo een zielig gefrustreerd mannetje was
En als je weer je periode hebt , probeer dat eens op een andere manier te kanaliseren zou ik zeggen "
Normaal gesproken doe ik geen PM's openbaar maken, maar dit is dus exact waarom je niet serieus genomen wordt. Ik kan mij niet heugen dat ik je ooit dergelijke PM's heb verstuurd. Sterker, ik heb je nog nooit eentje gestuurd. Jij toch inmiddels al de derde, eentje als Bricker en twee als Brad en allemaal met dezelfde strekking. Ga 's bij jezelf te rade joh...
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers