Mede door jou geziek is dat topic van dat Rocktron chorus pedaal nu helemaal verwijderd en wederom heb jij totaal geen oog voor de moddergooierij die in de voorafgaande post word gebezigd in het topic hoeveel uren spelen jullie gitaar
Alleen als jij en je vriendjes grenzen overschrijden dan is er niets aan de aan de hand en dan ben je nog beledigd ook wanneer ik je hypocriet noem




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers