Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 372

Discussie: De rapporteerknop

Threaded View

  1. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Maar waar ligt de grens?

    In het topic "hoeveel uren spelen jullie gitaar" wordt voor de zoveelste keer door een zeker lid met modder gegooid en zelf kreeg ik via PB van hetzelfde lid zojuist de volgende PB:
    ----------------------------------
    En dan durf jij het over forumvervuiling te hebben . Jij hypocriet zielig mannetje. Maar ik moet je feliciteren , je hebt de vuurproef doorstaan bij de trollsquad en bent nu helemaal geaccepteerd
    ---------------------------------
    Wat mij betreft worden hiermee grenzen overschreden.
    Mede door jou geziek is dat topic van dat Rocktron chorus pedaal nu helemaal verwijderd en wederom heb jij totaal geen oog voor de moddergooierij die in de voorafgaande post word gebezigd in het topic hoeveel uren spelen jullie gitaar

    Alleen als jij en je vriendjes grenzen overschrijden dan is er niets aan de aan de hand en dan ben je nog beledigd ook wanneer ik je hypocriet noem
    Laatst gewijzigd door Brad; 14 augustus 2016 om 18:03

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top