Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
Ik vrees dat oorzaak en gevolg door elkaar worden gehaald. Maar dat is steeds het geval. En jij durft te piepen bij Mods over intimiderende postings, terwijl je ondertussen zelf zowel in postings als in pb's het voortouw neemt?
Pim heeft voorgesteld bepaalde grieven naar andere leden niet meer in de topics te uitten maar via de private mail . En ik weet dus echt niet wat er nou zo intimiderend is aan het posten van een Rocktron chorus pedaal

Er zijn ook wel eens topics die jij begint die ik totaal oninteressant vind . Ga ik dan lopen zieken ? Nee dan laat ik dat topic gewoon aan mij voorbij gaan