Pim heeft voorgesteld bepaalde grieven naar andere leden niet meer in de topics te uitten maar via de private mail . En ik weet dus echt niet wat er nou zo intimiderend is aan het posten van een Rocktron chorus pedaal
Er zijn ook wel eens topics die jij begint die ik totaal oninteressant vind . Ga ik dan lopen zieken ? Nee dan laat ik dat topic gewoon aan mij voorbij gaan




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers