Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Ja die is ook mooi inderdaad , ik heb iemand gekend die hem had maar toen ik hem weer eens belde had hij hem al verkocht
Behringer heeft 'm uitgebracht. Heb trouwens de digitale gehad, mooi idd, houdt het midden tussen een subtiele chorus en een professionele stereo-imager.
Goeie tip voor ouwelullen zoals ik die in de 80's zijn blijven steken.. en die zowel chorus als flanging willen. Inmiddels heb ik dus een EHX Electric Mistress besteld voor 85 piek bij Da Capo....de gewone; niet stereo.... ga toch echt niet met twee amps enig podium op.
Laatst gewijzigd door MikeD; 7 februari 2016 om 18:04
een aap die wel bananen eet speelt vals
MXR M234, zeker als je een wat schel geluid hebt, en dus wel wat 'tonesuck' kunt gebruiken...![]()
Dan moet je een G-Major in je loop hangen... Altijd tonesuck, ook met fx...
Screw you guys, I'm going home!!!!
Ik heb zelf een gemodde Boss CE3 die echt geweldig klinkt. Qua circuit vrij dichtbij de CE2 maar zonder de toon suck in de uit stand en daarnaast stereo te gebruiken. Aanrader! In de niet gemodde staat ook een zeer OK chorus maar iets metalig qua klank!
Verder ben ik een grote fan van de Danelectro Coolcat chorus. Ik heb de 18V versie maar er is ook een 9V versie. breed, lush, lekker!!
Favorieten/bladwijzers