Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
Als ik vraag naar de grote gemene deler, zegt een moderator dat die er niet is. Dat roept de schijn op dat het belang van een groepje "oude jongens" boven het algemene belang wordt gesteld.
Dit is echt compleet uit de lucht gegrepen. Toon eerst maar eens aan waar je deze conclusie vandaan haalt. Maar dat zal wel niet gebeuren, want je bent tot nu toe op geen enkel van mijn argumenten ingegaan. Maar met dit soort gebakken lucht uitspraken verklaar je jezelf wel tot een droeftoeter eerste klas.