Wie zegt er dat er een grote groep moet aanpassen? Misschien liggen de verhoudingen wel andersom (ik weet het niet, voor alle duidelijkheid). Ik ben geen moraalridder, maar mag mij ook vrij uiten. Als ik vraag naar de grote gemene deler, zegt een moderator dat die er niet is. Dat roept de schijn op dat het belang van een groepje "oude jongens" boven het algemene belang wordt gesteld. Lees: de schijn. Afijn, als opbouwende suggesties uitmonden in een topic als deze, zal ik ze achterwege laten.