Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
Ik vind het zonde dat een mooi platform als deze bedoezeld wordt en afbreuk doet aan onze gezamenlijke passie: gitaren.
Was ff afgehaakt. Net ff alles weer doorgelezen.

Als ik het voor mijzelf moet samenvatten:

Je hebt een mening;
Bijna niemand boeit het iets;
Je gaat steeds meer op die dorpsdwaas lijken die op een zeepkist staat te brullen;
Je wil een revolutie en hebt twee medestanders die net komen kijken;
De meeste oudere die ik zie reageren vinden het best zoals het is (anders waren ze wel vertrokken);
Verder zie ik een verschrikkelijk groot bord, misschien wel een stalen plaat.

Klopt de samenvatting zo'n beetje? Weinig zin om al het geneuzel nog eens secuur door te lezen.