Om toch een serieuze reactie te geven:

Ik ben blij dat we hier nog geen avatars hebben. Ik ken ook wel fora waar ze avatars én sigs met foto's toestaan. Dan wordt een reactie van één regel al snel zo groot als een half scherm. Vaak ook nog i.c.m. bewegende gifjes in de sig, je wordt er knettergek van. En het voegt IMO ook niks wezenlijks toe. In je profiel kun je aangeven wat voor gear je hebt en eventueel een website. Ik vind het wel prettig lezen zo zonder al die afleidende bende.

En wat betreft omgang met elkaar: er zijn maar weinig forums waar met zoveel wederzijds respect over onderwerpen als religie en politiek gediscussieerd wordt als hier. Sterker nog, op de meeste zijn die onderwerpen verboden. Hier zijn dat IMO de beste onderwerpen in Offtopic. Daarnaast zijn er nogal wat initiatieven opgestart om forumleden te steunen, financieel of in levende lijve bijstaan. Minimeetings, grote meetings, noem maar op. Ik ken maar weinig fora waar men zo met elkaar begaan is. Daar helpt geen avatar aan.