Dit is een gitaar die ook nooit weg zal gaan, fantastische sound en looks! Was mijn eerste serieuze gitaar in '96 gekocht voor 1600 gulden meen ik. Is wel zwaarder dan een Les Paul en zeker zwaarder dan mijn Gibson Midtown Custom. Bigsby heb ik er later op gezet, en inmiddels een hoop geleerd over het afstellen er van. Hij is nu echt zeer stemvast te noemen.
Ik zou alleen de frets eens moeten (laten?) vlakken en de hals opnieuw moeten (laten?) lakken aan de achterzijde. Om een of andere vage reden is de lak in de loop der tijd gebarsten met allemaal lange lakscheuren. Alsof het 'afgestoten' wordt van het hout. Ik schuur het af en toe weer een beetje glad met een zeer fijne korrel.
Zoals ik eerder al vermelde zit er de Peavey Omniac wiring in met een Strat neck pickup. Ik heb alle weerstanden en condensatoren (Mallory's!) in combinatie met een Schaller Megaswitch in de control cavity gekregen. Deze wiring is beter dan alle out-of phase en serie bedradingen die ik in het verleden wel eens heb geprobeerd!
Favorieten/bladwijzers