Het lijkt er van te gaan komen!!!!

Loop al een jaar filmpjes en info te volgen.
Nu gaat er het e.e.a. in de verkoop. En het spaarvarken aan diggelen.

Vooraf nog wat vragen:
- Effectloop:
Het lijkt alsof er GEEN effectloop aanwezig is.
Hoe zou ik eventueel mijn Strymon Mobius en Timeline eraan kunnen koppelen???

- Midi Controller.
Op dit moment heb ik op mijn plank een Musicomlab III met midi.
Hoe goed is deze te gebruiken in combi met de Kemper?