@ meul

Ik heb precies dezelfde ervaring als jij en ben weer terug naar een versterker. Er zijn erg veel mooie flitsende filmpjes over de Kemper maar die zijn erg zorgvuldig in elkaar gezet. Zo ook dit laatste filmpje (2 prof HD camera's). Allemaal reclame voor de Kemper.
In mijn topic over Modeling staat een hoop extra informatie over de nadelen van Modeling.
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...eling-verlaten