Volgens mij is een Metropolis een EL84 amp.
EL84 werkt slecht met overdrive pedalen is mijn ervaring, kon er nooit aan wennen
Erge piek in het middengebied, waarschijnlijk door het EL84 karakter.
Volgens mij is een Metropolis een EL84 amp.
EL84 werkt slecht met overdrive pedalen is mijn ervaring, kon er nooit aan wennen
Erge piek in het middengebied, waarschijnlijk door het EL84 karakter.
Laatst gewijzigd door alfred; 9 september 2014 om 14:03
Favorieten/bladwijzers