He gadver... Knoppen draaien: iew!
Mijn boetiek overdrives klinken nog steeds ruk. Sterker nog: bij het aan switchen van een overdrive verlies ik alle bas..... Nog ff verder zoeken dus...
He gadver... Knoppen draaien: iew!
Mijn boetiek overdrives klinken nog steeds ruk. Sterker nog: bij het aan switchen van een overdrive verlies ik alle bas..... Nog ff verder zoeken dus...
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Favorieten/bladwijzers