Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
He gadver... Knoppen draaien: iew!

Mijn boetiek overdrives klinken nog steeds ruk. Sterker nog: bij het aan switchen van een overdrive verlies ik alle bas..... Nog ff verder zoeken dus...
Misschien heeft er iets in t circuit een kleine revisie nodig?? Om welke versterker gaat het als ik vragen mag.